torstai 31. tammikuuta 2013

Vaatteet on mun aatteet

Kävin vähän shoppailemassa :)

Löysin kahdet Vilan farkut! Joillekin tämä on varmaan ihan normaalia ostaa esim. Vila-merkkiset farkut.. mutta isokokoiset (ja entiset sellaiset) sen varman ymmärtää. Ei niistä se isoinkaan koko ole mitenkään kovin iso..?

Ostin siis ensimmäistä kertaa näin aikuisiällä tuumakoolla olevat farkut, aiemmat farkut on löytynyt ihan joltain muulta osastolta, tiedätte kyllä mistä :)

Eli toiset farkut on 33 tuumaiset ja toiset 32! Pienemmät on reisistä ja pohkeista hieman kaposet vielä, mutta ne oli pakko ostaa houkuttimeksi. Ja ne maksoi alessa vaan 12€.

GinaTricotista löytyi myös uusi treenitoppi :)

Huom. koko M!

2 kommenttia:

  1. Jes, hyvä sinä! :)

    Voi kuule, tiedän niiiiin hyvin tunteen, kun alkaa voida ostaa sellaisia vaatteita mistä tykkää eikä vaan sellaisia, mihin mahtuu. Mulla on vieläkin päällä sellainen shoppailun "uutuudenviehätys", että pakko välillä yrittää suitsia, ettei mene liikaa rahaa. Mutta kun vuosikausien kärvistelyn jälkeen se vaateshoppailu on niin ihanaa! :) Onnea sulle saavutuksista siis! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Freya! On se kyllä mahtavaa! Peilistäkään en itse aina sitä muutosta erota, mutta vaatteista sen kyllä huomaa selkeästi. Mä oon onneksi tähän asti pystynyt hillitsemään shoppailuja aika hyvin, kun oon päättänyt et sitten shoppailen urakalla normaalipainoisena ;)

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)