lauantai 5. tammikuuta 2013

Treenitrikoot

Kävin vähän alennusmyynneissä. Tosin mitään en alennuksesta löytänyt :)
Stadiumista löysin uudet jumppatrikoot, kokoa 42!! Kaksi toppia lähti myös mukaan, molemmat kokoa 40?! Onkohan soc- merkkiset vaatteet isoa kokoa verrattuna muihin? ..noh anyway, ei mua haittaa :)

Molemmat topit ovat pitkähköä mallia, mulla on joku kamala kynnys laittaa lyhyttä paitaa ihonmyötästen housujen kanssa. Topin pitää ylettyä beban alle asti. Ai onks mulla jotain koplekseja muka..! :D

Trikoot on ohuet perusjumppahousut, lahkeet pohkeisiin asti. Edelliset housut olivat H&M:n trikoocaprit (koko L), joissa käännettävä vyötärökaitale.
Tällä viikolla meni niihin täysin hermot, ei ne pysy enää päällä! Vähänkin jos on hyppyaskeleita, niin joutuu vetelemään niitä ylöspäin kokoajan.

Vaikkei paino oikein ole tässä lähiaikoina tavoitteenmukaisesti pudonnut, niin kai jonkinlaista kiinteytymistä on tapahtunut. Monista vaatteista sen huomaa.

Värinä mulla on aina mustaa. Sen kyllä päätin, että seuraavan kerran kun tarvitsee ostaa uusia treenivaatteita, niin repäsen ja haluan jotain väriä sen mustan kaveriksi ;)

Poikaystävä sanoi eilen, että on musta tosi ylpee kun oon jaksanut tätä projektia niin hienosti.
Ihanaa kuulla tuollaista kannustusta!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)