keskiviikko 3. lokakuuta 2012

Hungry?

Tähän pisteeseen olen päässyt keventämällä syömisiäni. Aiemmin olen aamiaista syönyt hyvin vaihtelevasti. Nykyään syön joka aamu puuroa, jolla olen välttänyt lievän pahanolon tunteen aamupäivisin ennen lounasta. Töissä syön lounaalla pääasiassa joko salaattia tai keittoa. Ja välipalana aina jokin hedelmä tai maitorahkaa.

Kaikki syömiseni merkitsen kiloklubiin, josta onkin ollut paljon apua. Säännöllisyys syömisessä näköjään oikeasti tepsii, ennen en vähempää välittänyt "ruoka-ajoista". Einekset olen jättänyt kokonaan pois. Työpaikkani lähellä ei ole mitään kauppaa/kioskia, josta voisi tarvittaessa ostaa jonkin hätävara-evään töihin. Poikaystävä onkin joutunut pari kertaa tuomaan salaatin mulle töihin kun oon jättänyt sen eteisen pöydälle :)

Herkuttelu-fiilis kun iskee, niin olen syönyt esim. naturdiet-patukan ja se on ainakin toistaiseksi se on riittänyt. Tänään kyllä teki kovasti mieli mansikkarahkaa, ehkäpä viikonlopun kunniaksi sitten.

Kiinalaista ruokaa oli tehnyt monta viikkoa mieli, niin kävinpä sitten sellasen aterian vetämässä että menikin sama ilta ja seuraavaksi päivä vessassa istuessa.. Se siitä herkusta! Ei tee enää mieli.  

3 kommenttia:

  1. hei sulla kuulostaa samanlaiselta lähtötilanteelta, ja "dieetiltä" jään seuraileen! :) tervetuloa seuraan munkin projektia!

    VastaaPoista
  2. Kiitos, heti eksyinkin jo selaisee blogiasi :) Kiva täällä "tutustua" kohtalontovereihin ja lukea muiden kirjotuksia ja ajatuksia.

    VastaaPoista
  3. on joo, huomannu kanssa kuinka paljon tää zemppaa ja saa tosi iloiselle mielelle kun lukee muiden blogeja, ja tekee mielie halata jos lukee jotain surullista! Sulle paljon zemppiä kanssa, hyvin on lähteny sulla kiloja! :D

    VastaaPoista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)