keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Aivopieru ja mielihaluja

Tiistaina tuli joku aivopieru kun olin kahvilla ystävän kanssa.
Ajattelinpa ekaa kertaa nyt viiden viikon aikana nauttia erikoiskahvin. Epäilevänä kysyin vielä, etteihän ne vaan laita siihen sokeria. "Ei tietenkään, ellei sitä itse siihen lisää" oli vastaus.

No hyvä homma siihen asti, kunnes tajuan etten pyytänyt sitä rasvattomaan maitoon!
Ja barista oli sitä jo siellä tarmokkaasti valmistamassa. Voi kettu! Tyrmistyneenä vaan tuijotan sitä maitopurkkia missä lukee "täysmaito". Hyvä minä!

Juoma oli kuitenkin pieni, eli maitoa ei siihen paljoa tullut.
Oli se hyvää ja nautin siitä kaikesta huolimatta suurella sydämellä :)

Kaikenkaikkiaan olen aika hyvin välttynyt kaikenlaisilta mielihaluilta.. Ilmeisesti tällä ruokavaliolla täyttyy kaikki tarpeet, joten ei tee muuta edes mieli.
Makeaa ja suolaista herkkua on ollut tarjolla ja olen onnistuneesti pystynyt välttämään ne. Eikä ole edes tehnyt tiukkaa. Tosin olen aika varma, että jos suklaata olisi oikein tyrkyllä, niin luulenpa että ainakin haistelisin :)

On muuten yksi asia jota on tehnyt mieli useamman kerran! Pitsa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)