keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

Ai mikä tsemppimekko?!

Muistaako kukaan enää mun viime vuoden helmikuussa hehkuttamastani tsemppimekosta?
Tuskin. Koska en itsekään muistanut sen olemassaoloa.
Silloisen postauksen näet tästä.

Ollessani "tuhdimmassa" kunnossa viime syksynä, päätin siivota vaatekaappia ja laittaa syrjään kaikki sellaiset jotka ei mahdu päälle tai tunnu hyvälle. Sinne kaapin perukoille hävisi myös tuo kyseinen mekko.

Tässä yksi kaunis päivä muistin, että hei! Mullahan on se mekko jonka alesta ostin.
Ja joka ei todellakaan mahtunut päälleni ostohetkellä. Mutta konkreettisesti halusin hommata jonkun ihan liian pienen vaatteen. Mielessäni näin itseni kauniina ja hoikkana kun tuohon mekkoon sujahdan.

Viikonloppuna päätin sitten sovittaa mekkoa.. Ja arvatkaa miten kävi?!

Kyllä! Vetskari meni helposti kiinni. Ei pullottanut tai tursunut.
Mutta on se vaan lyhyt, eli jos sen päälleni laittaisin, en tiedä mitä kävisi mun jalkakompleksille.

Vatsanseutu mulla tuntuu aina pienentyvän painon pudotessa.
Mutta jalat.
Ne tuntuu yhtä massiiviselta kuin 30 kiloa sitten.
Pohkeet, reidet.. No ehkä jonain päivänä olen niihin tyytyväinen.

2 kommenttia:

  1. Voi vitsit ku hienoa! Onneks olkoon! :) On varmasti aika kingis olo ja kiva saada pitkään kaapissa möyhännyt nätti mekko käyttöön :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No on kyllä todellakin! Harmi, ettei ole mitään juhlia tiedossa tänä kesänä :) Toki, voihan tuon laittaa ihan vaikka terassille mennessä päälle, mutta oon vaan enemmän sellanen tennari ja farkku-tyyppi :)

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)