torstai 11. huhtikuuta 2013

Sweat baby sweat!

Vitsit, että tykkään uusimmasta Les Mills'n Combat-ohjelmasta!
Ekan kerran jälkeen en ollut vielä oikein vakuuttunut, mutta nyt oon ollut tunneilla ihan fiiliksissä :) Siinä ei ole yhtään biisiä, jonka alussa ajattelis "ei taaaaas tätä!"

Eilen nimittäin hiki lensi ja kovasti. Ihmettelinkin, et mistä nyt tuulee..? Mut kaipa se vaan johtui siitä, että olin poikkeuksellisen energinen verrattuna pariin aikasempaan ilta-tuntiin.

Mitä te tykkäätte meneillään olevasta combatista?

6 kommenttia:

  1. Mä niin haluisin kokeilla kanssa. En oo koskaan ollut Comabatissa. Tarttisin vaan kaverin... Mutta onneks tässä on yks sauma, että pääsisin kuukaudeksi kokeilemaan kohtuu edullisesti ja siellä käy yksi kaverikin niin josko siitä sais tsempparin! Kuulostaa siis mainiolta. Hiki tarttis saada täälläkin lentämään!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suosittelen kyllä kokeilemaan! Se vaan alussa vaatii usein sen pari-kolme käyntikertaa, että pääsee kunnolla mukaan. Toivottavasti saat kaveristasi tsempparin mukaan, kerro sitten kuinka meni :)

      Poista
  2. Mä oon käynyt vasta kerran uuden ohjelman tekee, mutta silloin vielä ei lämmittänyt :D Liikaa polvennostoja.. :P Ehkä siihen lämpeää kun tekee pari kertaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Totta! Mulla ainakin ekat kerrat on aikamoista hapuilua, mutta kyllä se siitä. Meillä ohjaajakin aina muistuttaa, että jokainen tekee sen oman parhaansa.
      On se kyllä tehokasta, kun mulla viimeeksi hiuksetkin oli ihan märät.. ;)

      Poista
  3. Heippa!
    Mulla on sulle haaste blogissani
    http://uusiterveellinenelama.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Satu!
      Kävinkin jo kurkkaamassa, täytyykin ottaa sitten haaste vastaan.

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)