perjantai 23. elokuuta 2013

Sujuuko?

Jaa, että mites dieetti sujuu..?
Siinähän se. Muuten olen pidättäytynyt täysin dieetin ruokavaliossa, paitsi päivälliset.
Syön sen siis kotona töiden jälkeen ja silloin on usein jo ihan huutava nälkä. Oon sillon usein jättänyt ruuan punnitsemisen väliin ja oon ottanut kasviksia ihan sen verran kun on hyvältä tuntunut. Kanaa ja kalaa olen syönyt maltilla, mutta varmaan enemmän kuin sen sallitun 100g. Tosin pastan ja riisin olen pääasiassa jättänyt pois, kun en niitä oikein muutenkaan usein syö.

Aamiainen maistuu mulle todella hyvin! :)

Tämä dieetti on siis antanut mulle todella hyvän opetuksen lautaselle laitettavasta ruuan määrästä. Tästä on moni muukin maininnut blogissaan.

Toissailtana oli sellanen fiilis, että olisin voinut syödä melkein mitä vain.. Ja päädyinkin niissä mainingeissa poikaystävän tortillasipsi-pussille, tosin otin niitä järkevästi vain pieneen jälkiruokakulhoon. Merkkaripussiin sorruin myös, mutta onneksi niitä oli jäljellä vain noin kymmenen kappaletta..

Paino on onneksi päivittäin laskenut maltillisesti/ pysynyt samassa..

Ihanaa alkavaa viikonloppua!

2 kommenttia:

  1. Miunkin tartteis kokeilla jotain, jolla oppis miten paljon siihen lautaselle voi sitä sapuskaa mättää. :) Oonkin vähän ajatellut, että pöllin porukoiden elintarvikevaa'an mukaani kotiin lähtiessäni, jos ne ei ite tartte sitä. Oon jo niin kauan juminu samoissa lukemissa, että jotain pitää muuttaa ja silmämääräisellä ruuan määrän arvioinnilla en pääse enää kuin väärään suuntaan... Ja voi kunpa miunkin herkuttelut olis jäänyt järkeviin mittasuhteisiin. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mut hei, ajattele et "jes, paino ei ainakaan ole noussut!".. Mut tiedän kyllä todella hyvin, miltä tuntuu se jumitus-vaihe! Suosittelen kyllä sitä elintarvikevaakaa, en oo päivääkään katunut sen ostamista :)

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)