sunnuntai 24. maaliskuuta 2013

Sunny sunday


Moikkarallaa!
Ensi viikolla saan uuden koneen, jotta bloggaaminenkin toivottavasti onnistuu hieman paremmin kuin viimeaikoina.. Nyt siis olen päässyt kirjoittelemaan hyvin satunnaisesti..

Maaliskuun alussa kerroin tavoitteestani.. että tämän kuun lopussa painoni olisi alle 80 kiloa. Mun paino on koko kuun ajan ollut ihan samana. Eli tuossa 83kg:n kieppeillä oon keikkunut. Jokin tasausvaihe ilmeisesti menossa, ainakin henkisesti :)

Olen kyllä liikkunut. Syömisissä olen lipsunut sen verran, etten ole merkannut niitä kiloklubiin. Päivittäiset kalorirajat on siis paukkunut yli varmasti, ja siitähän tuo paino kertookin. Kiloklubin käytön aloitan taas kunhan se kone saapuupi. Ilman sitä painonpudotuksestani ei tule näköjään mitään..:)

Mulla on ollut koko alkuvuoden ihan hullu himo perunamuussiin?! Ja olen sitä pari kertaa syönytkin. En siis ole ollut mikään perunan suurkuluttaja ennen tätä elämänmuutostakaan.. joten tuo himo on ollut ihan jotain uutta.

Ensi viikon ajan olisi tarkoitus syödä terveellisemmin ja nautiskella hyötyliikunnasta. Tällä viikolla kävelinkin pari kertaa töistä kotiin, kun aurinko paistoi niin ihanasti.. vaikka olikin ihan mielettömän kylmä tuuli!


Treenailut tällä viikolla:
Ma kävely-hölkkälenkki 1h 15min
Ti body&core
Ke -
To fix- jumppa
Pe lenkki 1h 15min
La combat
Su lenkki 1h 15min

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)