sunnuntai 31. toukokuuta 2015

Awesome!

Mun paino alkaa taas seiskalla!!
Tässä viime puolen vuoden aikana se on koko ajan vaan lähennellyt jo ysillä alkavia lukemia. Kyllä hymyilytti äsken puntarilla seistessäni.

Olen kyllä huomannut jonkinlaista pientä kiinteytymistä tässä Superdieetin aikana. Ja pahin turvotus ja pöhötys varsinkin kasvoista ja vatsasta on kadonnut.

Muuten olossa en hirveästi tunne muutosta.. ja hullulta tuntuukin, että saavutin pari kesää sitten painolukeman 76, joka on koko aikuisiälläni pienin lukema. Muistan sen tunteen, kun mulla oli oikeasti "hoikka" ja hyvä olo, olin ylpeä saavutuksestani.

Mutta nyt tuo sama lukema on ihan parin-kolmen kilon päässä. Mutta missä on se sama "hoikka" olo? Ehkäpä olen vain tottunut tähän peilikuvaan ja realistisestihan mulla on vielä 10 kiloa ylipainoa. Ja aina mulla on tässä ollut tavoitteena saavuttaa se virallinen normaalipaino. No, sinne edelleen tavoitellaan, mutta mikäli vain saavutan tyytyväisen ja hyvän olon. Olen saavuttanut jo paljon.

Voisin oikeasti ottaa itselleni uuden tavoitteen: pitää painon pysyvästi maksimissaan seiskalla alkavalla lukemalla. Jaiks, miten se nyt onnistuu?

Mun on vaan aina säännöllisesti käytävä siellä vaa'alla.
Jotkuthan välillä puhuu siitä, että se on "orjuuttavaa" rampata puntarilla ja vaan tuijotella koko ajan lukemia.
Ne hetket, jolloin mullakin on ollut sellanen fiilis, niin sillon aina sitten on painokin noussut. Ja sitä enemmän, mitä kauemmin olen ollut pois puntarilta.

Mutta tänään nautin tuosta SEISKASTA!

2 kommenttia:

  1. Mahtavaa!

    Mulla samoja tuntemuksia kehon suhteen, aiemmin tässä painossa tunsin itseni hoikemmaksi, joten omatoimisella kuurilla yritän keventää!

    Tsemppiä sinulle!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, on se mieli kyllä jännä juttu.. Ja kaipa sekin vaikuttaa, että enää nämä muutokset kropassa ei ole niin "isoja" verrattuna siihen kun painoi vielä reilut sata kiloa..(hui kamala!) Kiitos tsempeistä, ne aina piristää mieltä! Ja lykkyä pyttyyn myös sulle keventämiseen :)

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)