torstai 21. toukokuuta 2015

Endorfiinin pyörteissä

Maanantai
Aamulenkillä mut ohitti nuori äiti, joka työnsi rattaita, pläräsi toisella kädellä kännykkää.. Ja kyseessä oli vielä ylämäki. Vaatetuksesta päätellen tämä ohittaja ei edes ollut lenkillä/reippailemassa.
Mun oli pakko pian sen jälkeen vaihtaa kadun toiselle puolelle. Rupesi ihan ketuttamaan!

Minä joka kuvittelen käveleväni reippaasti ja olevani tooosi reipas kun jaksan lähteä aamulenkille näin kukonlaulun aikaan..niin toi oli kyllä isku vasten kasvoja.
Loppumatkan yritin kävellä edes vähän reippaammalla tahdilla :)

Tiistai
Aamulenkille otin eilisen innoittamana sauvat mukaan. Sauvakävely on pikkasen tehokkaampaa, ainakaan mua ei ohitettu ;D

Torstai
Ihan kamala väsymys, nälkä ja voimattomuus iltapäivästä. Olin pitkästä aikaa vielä menossa töiden jälkeen jumppaan.. Vähän pelotti, että mitenköhän mä selviydyn.

Haluisin käydä ryhmäliikuntatunneilla enemmän, mutten työvuorojen takia pääse kuin yhdelle iltatunnille. Ja sinnekin vain, jos saan vaihdettua työvuoroa.. Miksi ne päivän viimeisimmät tunnit eivät voisi alkaa vähän myöhemmin??

No anyway, tunnilla hiki virtasi ja kovasti! Tunnin jälkeen oli ihan mieletön olo! Väsymys, ärtymys ja nälkä oli hävinnyt ja olin ihan todella hyvällä tuulella. Vitsi, tätä mä haluun lisää! Toivottavasti  pääsisin ensi viikolla kans :)

P.s sunnuntain tankkauspäivää odotellessa ;D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)