maanantai 6. lokakuuta 2014

Tavoitteet uusiksi!

Paino on vain noussut ja mua ärsyttää se niin mielettömästi.
Olin jotenkin asennoitunut tämän syksyn suhteen, että kun mulla nyt aiemmat kiireet ja menot hellittää.. Niin se tarkoittaisi, että on enemmän aikaa liikkua, suunnitella ja valmistaa terveellisempiä ruokia. Elää terveemmin. Ulkoilla.

Ja mikä on saldo tähän mennessä?
"Muutama hassu" kilo enemmän, aika on kyllä kulunut kuin siivillä ja jotain parempaa ja tärkeämpää tekemistä on aina ilmaantunut.
Olen ajatellut tässä pitemmän ajan, että "enää 10 kiloa tavoitteeseen, niin meneehän siinä samassa se 5 kiloa sinne tänne. Ei tunnu missää, 15 kiloa menee siihen samaan syssyyn.."

Juu, ei se niin mene! Kun tulee painoa kaksi ylimäärääistä kiloa, niin kyllä ne kaksi seuraavaakin tulee yhtä helposti. Eikä mene hetkeäkään kun jo kohta sairaallollisen lihavuuden raja häämöttää.
Ei kiitos.

Mun on tehtävä tavoitteita pienemmällä ajalla, tai pienemmällä paino- tavoitteella.
Tästä eteenpäin pyrin tekemään joka viikolle oman tavoitteen. Inhimillisen, ja sellaisen tavoitteen johon uskon kuitenkin pääseväni.

Kilotavoitetta en heti tälle ekalle viikolle aio tehdä, olisi liian ankaraa :) hehheh!
Asenteissani on huomattavasti kuitenkin enemmän korjattavaa, eli ensimmäisen viikon tavoitteena on merkitä kaikki syömiset ylös, punnita ne ja laskea kalorit.
Käytän myös sykevyötä kaikissa liikunnoissa viikoa ajan, koska senkin käyttö on jäänyt kokonaan.

Uskoisin, että omien tuloksien näkeminen ja tänne kirjoittaminen kannustaa mua ehkäpä eniten. Syödyt ja kulutetut kalorit siis syyniin!

Viime viikko meni näin:
Ma -
Ti jumppa
Ke jumppa
To rauhallista kävelyä usea km
Pe rauhallista kävelyä usea km
La -
Su jumppa
     lenkki 2.95 km

4 kommenttia:

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)