keskiviikko 8. lokakuuta 2014

No justiinsa!

Eikä, mun sykemittari lopetti toimintansa!
Juuri eilen vaihdoin siihen pariston, ja nyt näyttö on ihan pimeenä.

Nyt pitää sitten lähteä kaupoille etsimään uutta.
Osaako joku suositella jotain kelloa? Tai huomannut juuri jotain hyviä tarjouksia/ kampanjoita?
Tällä hetkellä mulla on Polarin ihan perusmallinen, ja olen ollut tähän asti ihan tyytyväinen.

Onko jollainen muuten sellasta aktiivisuusmittaria?
Oisko sellanen hyvä?

P.s muuten tämän viikon tavoitteen suhteen menee hyvin ;)

2 kommenttia:

  1. Mä oon kans ollu oikein tyytyväinen polariin! Miehelle sen aikoinaan ostin lahjaksi, mutta nyt oon ominu itelleni :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkäsin kanssa Polarista tähän asti. Ja kivahan se on suomalaista kannattaa. Harmi kun ei ollut takuu enää voimassa.. Löysin ihan loistavalla tarjouksella (-50€) Garminin Vivofit aktiivisuusrannekkeen. Sykevyötä en siihen mukaan ostanut, kun tuo mittaa kalorit, askeleet, unenlaadun ja aktiivisuuden noin yleensäkin. Sykkeen seuraaminen ei oo mulle muutenkaan ollut niin se pääasia, ennemminki se kalorikulutus kiinnostaa ;) Voin kirjoitella tuosta rannekkeesta lisää, kunhan paremmin tutustun siihen.

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)