maanantai 1. syyskuuta 2014

Aijai!

Pakarat? Jep!
Selkälihakset? Juu!
Reidet, edestä ja takaa? Todellakin!!
Ojentajat? Juu..
Hauikset? Kyllä.
Rintalihakset? No joo!!

Kävin siis loppuviikosta piiitkästä aikaa jumppatunneilla. Ja nyt tuntuu!
Uutuutena salilla oli kehonhuolto- tunti, jossa rullalla käytiin läpi koko keho.
Ai että, en olis uskonut että se voi sattua niin kovasti! Mutta ihanaa se oli.

Heinä- elokuussa pääasiassa vain uin ja tein niin satunnaisesti pyörä- ja kävelylenkkejä, etten viitsinyt niistä edes pitää kirjaa.  Painoa on tullut. Luonnollisesti, kun en ole oikein liikkunut, eikä mun ruokailuista, keveydestä ja säännöllisyydestä voi edes oikeen samassa lauseessa puhua.
Ja ravintoloissa on tullut syötyä ihan liian useasti!

Tänään maanantaina alkaa taas ryhtiliike ja paluu normaaliin rytmiin.

Hiljaiselo täälläkin siis päättyy nyt.
Pari lukijaa olen menettänyt kesän aikana, pahoittelut etten ole päivitellyt tänne mitään.
Tuntui vaan, ettei ollut mitään sanottavaa tai kerrottavaa.
Olen pitänyt blogin päivitykset aikalailla liikuntaan ja painonhallintaan liittyen.
Ja sillä rintamalla kun on ollut hiljaista, niin.. You know..

Mun pitäis oppia kertomaan tunteistani myös sillon kun ei mene hyvin. Useimmiten sillon pidän vain suuni supussa ja annan olla. Haluan vain päästä eteenpäin ja nopeasti ohi kököstä fiiliksestä.
Mutta kiva, ettette kaikki oo mua hyljänneet ;)

Innolla aion lukea alkavalla viikolla teidän muidenkin blogeja ja kuulumisia :)

It's nice to be back!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)