maanantai 20. tammikuuta 2014

TsemppiMekko

Oon nyt pitänyt tiukkaa linjaa (ei vain syömisien suhteen, vaan myös..) rahan kulutuksen suhteen.
En osta mitään, mitä en todella tarvitse ja yritän välttää todelliset turhakkeet ja heräteostokset.

Näin tänään niin ihanan mekon yhdessä liikkeessä, johon menin vain oikeastaan aikaa kuluttamaan ennen jumppatuntia.. Siellä oli täydellinen mekko ja vielä puoleen hintaan!

Sen leikkaus sopi tosi hyvin mun vartalolle ja materiaali oli niin miellyttävää.. Mulle tuli heti mieleen.. mitäs jos ostaisin tsempparimekon!?

Olisi niin ihanaa ostaa koko 36 tai 38 kokoa oleva mekko, jota voisi tässä pikkuhiljaa aina kokeilla (siis johon voisin yrittää itseni survoa) ja seurata tuloksia. Sitten tyytyväisenä, nättinä ja hoikkana voisin jonain päivänä laittaa sen päälle ja nauttia menosta..

Kunnes järki tuli taas peliin..

Mitä jos mekon malli ei sitten olekaan enää mun vartaloa imarteleva.
Väri ei todellakaan kuulu mun normaaliin karderoopiin.
Mitä jos tässä projektissa nyt vähän kuitenkin aikaa kuluu, enkä enää tykkääkään siitä mekosta.. Rahaa vaan palaa ihan turhaan sellaiseen, josta en enää välttämättä pidäkään kun siihen mahtuisin..

Noh, jumppatunti oli jo alkamaisillaan.. Järki voitti, en ostanut mekkoa.

Vaikka se oli alennuksessa..


4 kommenttia:

  1. Äh, käy ostamassa se, sanon mä! (Jos ei nyt ihan maltaita maksanut) Ja mieti vaan sitä tunnetta, ku joku päivä sä mahdut siihen ja näytät hyvältä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi ei, pitäiskö..?
      Ehkä mä vielä käyn katsastamassa sen..
      Mut on näköjään aika helppo puhua ympäri ;D

      Poista
  2. Piti tulla vastavierailulle blogiisi kommentoimaan. :) Olet tehnyt kyllä mielettömän hienon työn painonpudotuksen kanssa! Tsemppiä jatkoon! :)

    liikuttavaelama.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kiva kun poikkesit täällä käymään :)

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)