maanantai 6. tammikuuta 2014

HipHip!

Tänään menen pitkästä aikaa jumppailemaan salille!
Oon niin innoissani! Body&core tunti tiedossa. Mun lihakset on varmaan jo ihan surkastunut tästä tekemättömyydestä. Uskaltaakohan sitä edes samoja painoja ottaa kuin ennen :) No todellakin otan, tänään haastan itseni!

Flunssan jälkimainingit on vielä menossa, joten toivotaan että se nyt jättäisi mut kokonaan rauhaan. Kuulostan välillä kunnon vanhalta rekkamieheltä ääneni kanssa..


P.s onko teillä jollain Google+ palvelu käytössä? Pitäisi ladata se, jotta saisi puhelimellakin päivitettyä kuvia tänne..

Kokemuksia? Onko tutustumisen arvoinen palvelu?

6 kommenttia:

  1. Mä käytän google+ palvelua ihan just kuvien vuoksi. En ole siihen sen enempää perehtynyt. Kuvat jaan sillai ettei siellä olevat kaverit näe niitä kun blogini ei ole kuitenkaan ihan kaikkien tiedossa ;) suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei. Mä sit kyselen sulta neuvoja jos tulee tarve ;)

      Poista
  2. Mäki pääsen tänään piiitkästä aikaa salille, ah! Käypä kurkkaamassa mun blogia, siellä on sulle haaste :)

    VastaaPoista
  3. Hienoa että oot noin innostunu! Tsemppiä ja hyvää vuodenalkua :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, paikat on ihan jumissa kun nyt pitkästä aikaa kävin treenailee, ihanaa! Kiitos ja hyvää alkanutta vuotta myös sulle :)

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)