perjantai 10. tammikuuta 2014

Klubista toiseen..

Joo, en oo mitään klubbailu-harrastusta alottanut, vaan mulla loppui kärsivällisyys kiloklubin suhteen.. Käytin sitä aktiivisemmin viime vuoden puolella, mutta todella usein se junnasi ja lataili tai sivut ei toimineet. Ja kännykällä sen käyttö oli toosi hermoja raastavaa..

Hyviäkin puolia kiloklubissa toki on, sainhan sen avustamana pudotettua painoakin ihan kiitettävästi ja tavallaan tutustumaan niihin oikeisiin annoskokoihin. Ja suomenkieliset selostukset siellä on plussaa. En varmaan kokonaan sitä vielä hylkää, katsotaan nyt..

Tää kuulostaa nyt ihan tv-shopin mainokselta, mutta ootteko kuullut Lifesum- ohjelmasta? 
Joskus aiemin olin ladanut ShapeUp- Apin puhelimeen, joka on nyt näköjään muuttanut nimeään ja vähän ulkomuotoaankin.

Mutta se mihin siinä oon ihan rakastanut, että voin täyttää sitä kotona koneella ja muualla esim. töissä ollessani kännykällä. I love it! Ainakin tähän asti on kaikki ruoka-ainekset sieltä listoista löytynyt, ja toki saahan sinne itse uusiakin luoda.

Hyvää viikonloppua!

8 kommenttia:

  1. kivalta kuulostaa mut vähä vituttaa ku ei saa lumiaan :c

    VastaaPoista
  2. Täytyypä tutustua, kiitos vinkistä!

    VastaaPoista
  3. Nykyään on kyllä helppoa, kun saa puhelimellakin laitettua kaikki ylös! Helpottaa mulla ainakin kovasti. :)

    http://iwillbebeautiful2.blogspot.fi

    VastaaPoista
  4. Mulla on kännykässä FatSecret- niminen äpsi ja on kyllä tosi hyvä!

    VastaaPoista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)