maanantai 2. maaliskuuta 2015

Jospa se tästä..

Nyt olen ottanut taas kiloklubiin käyttöön. Mulla se auttaa näköjään heti jo mielihaluihinkin, hullua :)
Ei tee mieli laittaa suuhun mitään huonoja juttuja, kun tietää että sen joutuu vielä kirjottamaan ylöskin. Loistavaa itsensä huijaamista :)

Nyt oon huomannut hyväksi ideaksi hieman suunnitella valmiiksi sinne kuluvan päivän ruokailuja. Niin ei pääse "yllättäen" kalorit loppumaan kesken. Ei pysty ihan yhden käden sormilla laskemaan kertoja, kun olenkin jo päivällä vetässyt enemmän kaloreja kuin oli ollut tarkoitus.. ja illalla sit pyöritellään peukaloita, että jaahas.. ois vähän niinku nälkä.

Mä oon löytänyt taas lenkkeilyn ilon, ihanaa. Nyt kun on siedettävämpi lämpötila ja kadut kuivia, Ai että! Odotan että jospa sitä kohta rohkenisi taas kokeilla juoksemista.. Millonkohan olen viimeksi juossut..?

Olen tsempannut kiloklubiin lisäksi myös ruuan laitossa. Tai siis olen panostanut niihin "välipaloihin".
Punnitsin valmiiksi rasioihin ja pusseihin viinirypäleitä, kukkakaalia, porkkanaa, kurkkua ja kirsikkatomaatteja. Pienellä tarralla merkitsin myös painon annoksen yhteyteen, niin on kiloklubin päivittäminenkin nopeaa.

Kaupungille mentäessä oli todella kätevää ottaa vaan pieni minigrip- pussillinen kirsikkatomaatteja mukaan. Joita itseasiassa napsin kävellessä ja jopa vaatekaupan sovituskopissa! Muuten siinä nälässä olisin varmasti käynyt hamstraamassa jonkun valmisjutun.. Joka ei olisi niin terveellinen vaihtoehto.
Välipala oli riittävä siihen hätään, kunnes palasin kotiin syömään.

Illan kurniva nälkä ja kiukkuraivarit kaikkoaa kummasti, kun tietää että käden ulottuvilla on heti syömistä. Ja musta tuntuu, että mieskin on kiitollinen :)

1,5 kg lähti viime viikon aikana, joten olen tyytyväinen!

Viime viikko meni näin:
Ma lenkki 14 km
Ti  -
Ke body&core
      lenkki 4.3 km
To jumppa
Pe lenkki 5.3 km
La lenkki 8.6 km
Su -


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)