maanantai 9. kesäkuuta 2014

What a feeling!

Viime viikolla ei huimaa liikuntasalia kertynyt, mutta sitäkin positiivisempaan on että paino laskee. Mulla ei oo ollut minkäänlaisia "normaaleja" himoja vaan syödä ja syödä ja syödä..
Mulla on ollut tosi hyvä olo! Miks ei aina vois olla tämä tunne!  Iloitsen tästä kyllä täysin rinnoin :)

Viime kesänä paino laski alimmilleen 76 kiloon, jonka jälkeenhän painonloppuvuoden aikana se nousikin jopa 85 kiloon.. Ja siinä noin 82 kilon tuntumassa olen pyörinyt jo liiankin pitkään.

Nyt tänäaamuna vaaka näytti 79,1 kg!  Eli hitaasti, mutta varmasti on jotain tapahtunut.
Tämä vuosi onkin ollut todella "tasaus" vaihetta.. Oon totutellut uusiin lukemiin, sen kolminumeroisen luvun jälkeen.

Katselin tässä yksi päivä vanhoja kuvia.. Ai kamala! Todistusaineistoa mun niistä kiloista ei paljon löytynyt, mutta ne parikin kuvaa riitti taas tajuamaan, että millaiseen kuntoon olinkaan itseni päästänyt.. Huh!

Tsemppi on nyt itselläni kova ja normaalipainon tavoite (68 kg) on onneksi taas pikkasen lähempänä. Loma alkoi ja juhannusjuhlat lähenee, eikä mua edes yhtään huoleta syömisten suhteen. Siis siinä mielessä, ettei mun edes tee pahemmin mieli mitään herkkuja, juomia tai rasvaista grilliruokaa.

Parin viikon päästä olisi suunnitelmissa useamman kymmenen kilometrin pyöräilyreissu, toivottavasti onnistuu :) Kerron siitä lisää sitten myöhemmin..

Viime viikko meni näin:
Ma pyöräily 20.9 km
Ti pyöräily 17.7 km
Ke -
To -
Pe pyöräily 12.1 km
La -
Su -

7 kommenttia:

  1. Hienoa työtä! Ole ylpeä itsestäsi! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Kyllä mä vähän oonkin ;) ainakin nyt suunta on hyvä!

      Poista
  2. Ihanaa, sieltä se paino hiljallee lipuu alaspäin! :) Mäkin palaan aina tasaisin väliajoin tutkailemaan vanhoja kuvia ja kauhistelemaan missä kunnossa sitä on ollutkin. Nyt hyvänä motivaationa toimii loppuraskauden ja heti synnytyksen jälkeen otetut kuvat, ei tee yhtään mieli herkkuja ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nuo kuvat onkin jännä juttu, että miten sitä katsookin itseään ihan kuin vierasta ihmistä.. Ja miettii vaan et enkö mä sillon oikeesti tajunnut miltä mä näytän.. :/ tai kyllähän sitä tajusi, muttei saanut mitään aikaseksi sen eteen.. Sulla onki hyvä nyt seurata niitä viime raskauden aikasia kuvia ja seurata muutosta nyt on tähän raskauteen :)

      Poista
    2. No näimpä, ihan kun olisi joku eri ihminen niissä kuvissa. Vieläkään en tykkää peilikuvasta tai valokuvista, mutta onhan se kiva nähdä että Jotain on tapahtunut.. :)

      Poista
  3. Onnea mukavasta vaa'an lukemasta!

    VastaaPoista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)