torstai 5. helmikuuta 2015

Vihdoin!

No nyt mä rohkenin sinne salille!
Koen jotenkin, että käyn mielummin siellä aikaisin aamulla, kuin illemmalla.
Silloin siellä on rauhallisempaa, ja puuttuu ne isot väkimäärät jotka siellä hengailee ja kuvailee itseään peilin kautta :)
Eihän ne nyt tietenkään mun treeniä mitenkään häiritse, mutta on enemmän laitteita vapaina ja voin mennä juuri siihen laitteeseen mihin olin suunnitellutkin.

Lämmittelin crosstrainerilla ja treenissä keskityin käsiin.
Kovasti mua ihmetyttää, että kuinka monet räplää kännyköitään. Joo, moni toki kuuntelee musiikkia puhelimen kautta (niin minäkin), mutta monet vaan istuivat laitteissa ja varmaan samalla päivittävät Facebookissa statustaan.
Olin polkenut crosstrainerilla jo reilut 10 minuuttia ja koko sen ajan eräs venäläinen herrasmies istui vatsarutistus- laitteessa (mikäköhän sen virallinen nimi on..?) ja puhui puhelimessa. Kaksi muuta hieman vanhempaa miestä yrittivät päästä myös kyseiseen laitteeseen.. Mies jatkoi puheluaan ja jatkoi sitten vatsarutistuksia hieman puolivillaisesti puhelin korvalla.
Herättää aika monia ajatuksia tuollainen käytös..

No mutta, anyway. Yritän mennä tällä viikolla vielä uudelleenkin salille.
Jäi hyvä fiilis. Kädetkin tärisi kivasti, kun meikkasin suihkun jälkeen :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)