maanantai 2. helmikuuta 2015

Bodari?

Liikunnan, ravinnon ja jaksamisen suhteen viime viikko meni tosi hyvin.
Vaa'alla käymistä olen vähentänyt ihan tietoisesti. Olen huomannut, että tällä hetkellä se jotenkin stressaa mua vähän liikaa. Kyllä mä aiemmin punnintsin päivittäin ja silloin se oli ihan ok.
Nyt pääasiassa pyrin siihen että olo on hyvä, ettei vaatteet kiristä, enkä halua stressata..
Tiedostan kyllä kuitenkin, etten pääse tällä tyylillä tavoitteeseeni kovinkaan pian ja jotain olisi tehtävä.

Kuntosalilla käymisen haluisin aloittaa. Olen siitä haaveesta täällä ennenkin puhunut, mutten olen saanut aikaiseksi. Ei noilla ryhmäliikuntatunneilla pelkästään päästä tästä suosta yli :) Toki, sainhan mä niillä liikuntatunneilla mun tähän astiset kilot pois, muttei se enää näköjään riitä. Kuntosaliharjoittelu taitaa olla se seuraava askel.

Vielä kun mä tietäisin mitä helvettiä niillä kidutuslaitteen näköisillä vempeleillä tehdään  :D
Oisko hyviä vinkkejä aloittelijalle kuntosaliohjelmien suhteen...?

Viime viikko meni näin:
Ma -
Ti vesijumppa
     body&core
Ke vesijumppa
      body&core
To -
Pe jumppa
     ylävartalotreeni käsipainoilla
La lenkki 6.6 km
Su -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)