maanantai 26. tammikuuta 2015

Jutta G. ja viime viikko

Tänään oon menossa Jutta Gustafsbergin 7 kuolemansyntiä Road Show- luennolle.
Mä tarvin nyt sellasta perseelle potkimista, tsemppausta ja innostamista. Mulla on niin kova halu päästä näistä reilusta 15 kilosta eroon!

Katselin juuri toissakesän valokuvia itsestäni, ja hitto että olinkin hoikassa kunnossa!
No joo "hoikassa", mutta olin silloin keveimmilläni mitä olen ollut koko aikuisiällä! Nyt on tullut lähes kymmenisen kiloa pikkuhiljaa takaisin..

Oltiin sillon lähisukulaisten kanssa huvipuistossa ja muistan kun eräs sukulaiseni ei meinannut tunnistaa mua. Hän oli kauhuissaan, kun näki että "joku vieras ihminen" vetää kädestä erästä sukumme pientä tyttöä kohti karusellia. Siinä oli kuulema sydänkohtaus lähellä, kunnes joku valoitti häntä ja kertoi sen "vieraan" olevan minä!

Muistan kyllä oman fiiliksenkin sinä kesänä. Oli tosi ihana ja iloinen olo. En piilotellut itseäni myöskään kameroiden läsnäollessa. Aiemmin olen useinkin ihan tietoisesti siirtynyt muualle, kun huomaan että joku ottaa meistä valokuvia. Mikä onkin todella harmi, kun miettii tulevaisuutta. Musta on ihana katsella vanhempieni ja isovanhempieni vanhoja valokuvia..

No mutta, muutos-inspiraatiota toivottavasti saan tänään Jutalta. Lupaan kertoa teille luennon jälkeisistä fiiliksistäni :)

Viime viikko meni näin:
Ma kävely 1.5 km
Ti vesijumppa
Ke jumppa
To jumppa
Pe -
La -
Su -

4 kommenttia:

  1. Jes, kerro sit millanen luento oli! Ja mulla on ihan sama homma noiden valokuvien kanssa.. Kääk, ristiäiset viikonloppuna.. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kerron todellakin! Otan muistiinpanovälineet mukaan, koska itseni tuntien innostuksissani unohdan varmaan puolet mitä siellä kerrotaan ;) Onnea ristiäisten johdosta. Yritä vaan nauttia tilanteesta ja unohda kamerat. Silleen ne parhaat kuvat yleensä syntyy. Paraskin olen sanomaan :D

      Poista
  2. Samalla luennolla olin. Oli ihan mainio, vielä enempi ehkä meikäläinen ois halunnut konkreettisia vinkkejä näistä synneistä eroon pääsemiseen. Mutta herättelihän tuo ja nyt tsempillä eteenpäin! Tsemppiä sinullekin!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aika samanlaiset fiilikset mullakin luennosta jäi.. Kannustusta sain siihen, että tämänlainen asia on elämäntyyli, eikä sen tarvitse aina olla jokin dieetti päällä. Niitä konkreettisia vinkkejä ja keinoja olisin kaivannut myös enemmän.

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)