sunnuntai 30. maaliskuuta 2014

Tämä viikko

Tämän viikon olen kirjoitellut syömisiä ylös.
En laskenut kaloreita, mutta kirjottelin vaan vihkoon ylös..
Jospa se herättäisi itseäni siitä, että mitä mä oikeesti suuhuni tungen..

Parina iltana jäi kirjoittamatta, joten aamulla oli sitten muisteleminen, että mitäs sitä tulikaan syötyä.. Eli ei toimi mulla syömisten merkitseminen, ilman kalorien laskemista..

Joten, nyt tämä tyttö rupee taas päivittämään kaikki syömiset suoraan Lifesum- aplikaatioon!

Oikein ärsyttää, kun olin asettanut itselleni tavotteen olla kesällä 10 kiloa kevyempi.. On varmaan tullut pari kiloa vaan lisää!

Noh, kohta alotan taas työmatkapyöräilyn ja jumppatunnilla oon onneks jaksanut käydä tälläkin viikolla joka päivä. Vielä kun saisin stopin tähän syömiseen!
Niinhän se on, että painonpudotukseen vaikuttaa 80% syömiset ja 20% liikunta.

Ma body&core
Ti body&core
Ke body&core
      lenkki 7.1 km
To jumppa
Pe jumppa
     venyttely- tunti
La combat
Su jumppa

6 kommenttia:

  1. Minulla taas ei toimi syömisten kirjoittaminen mitenkään. Jos lasken kaloreita, se ahdistaa ja johtaa liikasyömiseen. Jos taas en laske kaloreita, koko kirjoittelussa ei ole oikein pointtia ja se jää puolinaiseksi... Juuri niin, että joku ateria jää kirjoittamatta ja sitten siitä unohtaa jotain. :/ Parhaiten onnistun, kun ei ole mitään numeroiden kanssa pelleilemistä. Miulle liikunta on se pahin kompastuskivi yleensä. :/ Se kun tekee päälle niin hyvää, niin ei oo hyvä, jos se jää väliin, vaikka se ei niin paljoa laihtumiseen vaikutakaan. Ja syömisissä ongelma on yleensä ruotuun palaaminen. Mut sit kun se lähtee rullaamaan, niin ei yleensä ole kauheasti vaikeuksia. Toisaalta taas ei tarvitse kuin yhden "virheen", niin se lähtee raiteiltaan helposti pitkäksi aikaa... On tää kyllä ihme touhua tää laihdutus. :D Tyylejä on varmaan yhtä monta ku laihduttajiakin. Tsemppiä siulle! Toivottavasti lähtee ainakin suurin osa kympistä (jos ei kokonaan) ennen kesää! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla puolestaan toimii noiden erilaisten ohjelmien/applikaatioiden käyttö, koska ne ns. laskee kaiken mun puolesta. Näkee helposti esim. illalla että paljon on vielä kaloreita jäljellä. Kaikilla tosiaan on ne omat tavat ja parhaaksi koetut keinot. Helppoa olisikin jos oiskin vain yhdet tietyt säännöt ja keinot jotka toimisi kaikilla :) Tsemppiä myös sulle kauhiasti!!

      Poista
  2. Hienosti oot jaksanu liikkua! Vau! Mulla on ollu paaaaljon löysempi viikko :/ Nyt ruokapuoli kuntoon niin hyvä tulee :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, nyt on ollut enemmän aikaa liikkua (ja tehdä hyvää ruokaa). Tuleva kuukausi on taas kiireisempi, joten ei jää niin paljon aikaa syödä, Heh!

      Poista
  3. Mulle tuo superdieetti toi helpotuksen tavallaan siinä, että sain valmiin ruokaohjelman. Ei ole tarvinnut kirjoitella ylös mitään eikä ylipäätänsäkään miettiä itse. Olen aika pitkään kuvitellut ymmärtäväni ja osaavani soveltaa dieettiä mutta näkyyhän se ettei paino ole mihinkään tippunut....

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on varmasti totta, että helpottaisi ammattilaisen suunnittelema ruokavalio. Oon miettinyt jossainvaiheessa, että pitäiskö osallistua johonkin vastaavaan.. Mutta enpä ole saanut aikaiseksikaan. Katotaan nyt miten tää nyt tästä taas etenee, kohta otettava varmaan ne järeämmät aseet esiin ;)

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)