torstai 20. helmikuuta 2014

Hiljainen viikko

Tämä viikko alkoi vähän ikävämmin.. siis puntarin tuloksen suhteen :)
Noh, se oli kyllä etukäteenkin tiedossa.

Tämä viikko on mennyt normaalia kotiruokaa syöden, enkä ole puntarillä käynyt maanantain jälkeen. Välillä on vain höllättävä, se sopii ainakin mulle.

Suunnitelmissa on viikonloppuna tehdä ruokaa valmiiksi ensi viikkoa varten.
Annostelen ne taas omiin rasioihinsa, on helppo ottaa sitten töihin ne mukaan.

Oon taas pitkästä aikaa innostunut sauvakävelemään.
Ja kyllähän sillä näköjään tulee parempia tuloksiakin.
Lenkistä tuli 2 kilometriä pitempi, kuin täysin samassa ajassa olin kävellyt lenkin ilman sauvoja, jee! Eli kyllä niillä ainakin vauhtia saa lykittyä :)

Olen kyllä huomannut muutamia "huvittuneita" katseita/ ilmeitä vastaantulevilta.
Jopa yks tuttuni kysyi tosissaan, että "käytkö sä ihan oikeesti sauvakävelemässä..?!".
No kyllä ja olen ylpeä siitä.

Ei tuo multa ole mitenkään iso kynnyskysymys tai en koe sitä mitenkään hävettävänä..
Ehkäpä he vaan ei ole itse kokeilleet, että kuinka hyvä niiden kanssa on tarpoa :)

Ainakin huomaan eron omaan ryhtiini. Usein saatan kävellessä lysähtää liian kumaraan, joka ei tee selälle hyvää. Sauvojen kanssa vauhti pysyy hyvänä ja ryhti suorempana.

4 kommenttia:

  1. Sauvakävely on kivaa!!! Saa niin paljon enempi tehoja! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, ihan huomaamatta vauhti on nopeampaa :) eikä normaalisti tule käsiäkään heiluteltua samaa tahtia :D

      Poista
  2. Sauvakävely on oikeasti kyllä tosi kivaa!
    Minä olen sitä yrittänyt töissä ollessa mainostaa myös miespuoleisille työkavereille (muita ei ollut), mutta nauroivat vaan.
    Minusta se yksinkertaisesti on vaan tehokasta!

    Tsemppiä sauvailuun!

    VastaaPoista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)