tiistai 15. lokakuuta 2013

Uusi yritys

Mä oon selkeesti antanut periksi kaikennäköisille houkutuksille. Se näkyy painossa, joka taas ketuttaa ihan suunnattomasti. Housut kiristää, laiskotuttaa, you know..

Tänään päätin sitten taas ryhtyä syömään gfg- ruokavalion mukaan, koska sitä noudattamalla ainakin viimeeksi sain painon laskuun. Nyt työkuvioiden muututtua vaikeutuu hieman ruokailuvälien pituudet.. Mutta sen kanssa on elettävä.

Vielä kun saisin itseni ulos lenkille useammin, olisin tyytyväinen.
Ja vielä kun siellä ei tarvitse kahlata lumessa :)

Viime viikon liikunnat:
Ma -
Ti teho
     body&core
Ke combat
To jumppa
Pe lenkki 6.9 km
La -
Su -

6 kommenttia:

  1. Käytkö sinäkin Fixillä jumpissa? On niin tutun kuulloisia noi jumppien nimet :)
    Itse käyn Vuosaaressa, lähinnä tosin vaan combatissa ja kahvakuulassa. Joskus harvoin myös Kontulassa combatissa.

    -Hanna
    hansuhoo.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siellähän minä!
      Mua kiinnostaisi tuo kahvakuula enemmänkin, mutta mun selkä tulee aina ihan jumiin sen jälkeen.. tekniikka ei siis näköjään ole ihan lapasessa..;)

      Poista
    2. Vuosaaren torstai-kuulatunnilla jeesaillaan kyllä tekniikan kanssa! Ei kahvakuulassa selän kuulu jumiutua, joten tekniikoita tosiaan kannattaisi tarkistella. Kuulailu on tosi tehokasta ja kivaa ja erinomaista treeniä koko kropalle :)

      Poista
    3. Kerran olen kahvakuula-tunnilla käynyt, josta innostuinkin ja ostin oman kuulan :) Uskalsin sijoittaa kun netistäkin löytyy paljon videoita ja ohjeita.. mutta oon käyttänyt sitä kuulaa muuten hyödyksi. Just ne etuheilautukset aiheuttaa mun notkoselkään sen säryn.. :(

      Mutta kiitti vinkistä, että siellä on tunteja, pitää ehkä joskus tulla kokeilemaan :)

      Poista
  2. Itsekin pohtinut pitäisikö aloittaa taas gfg.. ainakin mukaillen edes, jos ei grammalleen. Tuntuu ettei tästä pääse taas oikein eteenpäin, motivaatio ihan jossain muualla.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mullakin alkoi eka päivä "mukaillen".. Söin pari mandariinia ja luumua ja jäi sitten toinen lämmin ateriakin väliin.. Ja iltapalaksi söin ruisleipää.. hyvin menee :D

      Sulla on varmasti nyt niin monta rautaa tulessa uuden kodinkin suhteen, että kyllä se motivaatio varmasti sieltä kohta paukahtaa. Kunhan arki taas lähtee rullaamaan normaalisti :)

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)