keskiviikko 23. lokakuuta 2013

Tasaista

Heips!

Mietin tässä, et miks ihmeessä mulla ei oikein ole mitään kirjotettavaa. Tuli jopa vähän olo, että oon laiminlyönyt blogia. Olisi ihanaa, jos mulla olisi päivittäin tai monta kertaa viikossa jotain kerrottavaa. No, siksipä ei varmaan mitään kerrottavaa ole, kun en ole edistynyt painonpudotuksessa lainkaan. Viime kuussa pidetyn kesäloman jälkeen ei ole tapahtunut juuri mitään sillä rintamalla. Painonhallinta on siis pysynyt mielessä, eli terveellisemmäksi linjalla on kuitenkin pysytty.

Täällä kerroinkin viime viikolla innoissani, että aloitan taas gfg- dieetin. Se ei onnistunut edes yhtenä päivänä..

Nyt on mun elämänmuutos- prosessia jatkunut vuoden. Tuloksiin olen tyytyväinen, vaikka tämänhetkinen "tasainen" vaihe hiukan stressaa. Kai se on annettava kropankin hiukan tasaantua ja tottua siihen, että tämä elämänlaatu ja -tapa on pysyvää.

Sinne normaalipainoon on matkaa vielä noin 11 kilon verran. Sen jos saisin tulevan talven ja kevään aikana kulutettua, olisin erittäin tyytyväinen! Vauhti siis hidastuu aiempaan verrattuna, mutta eikös ne viimeiset kilot olekin aina ne vaikeimmat..?

Ja mä yritän tsempata tän blogin kanssa vähän enemmän :)

Tässä vielä viime viikon saldot:
Ma -
Ti teho
    body&core
Ke -
To jumppa
Pe -
La combat
Su -

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)