sunnuntai 29. syyskuuta 2013

Ei niin hyvä viikko..

Tällä viikolla aloitin liikkumisen kevyesti. 
Saldona siis ainoastaan tiistaina  body&core ja lauantaina combat. 

Yläselässä kyllä tuntuu, että kävin combatissa.. Nykyinen ohjelma on ihan ok, vähän haparointia oli mulla havaittavissa, mutta uskalsin silti tauon jälkeen mennä eturiviin :) 

Niin, ja tänään olin kyllä juoksukisoissa, tosin vain kannustajana mukana :D

Edellisessä postauksessa kerroinkin, että töissä nyt sattuu ja tapahtuu kaikennäköistä.. Ja se stressaa mua todella paljon. Oon nukkunut ja syönyt todella huonosti. Siis olen syönyt paljon ja sellaista mitä ei tarvisi syödä.. Vaikeaa nyt yrittää olla positiivinen ja reipas hoitaakseen kaikki asiat. 

Yritän saada ensi viikosta paremman.. 

1 kommentti:

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)