torstai 8. elokuuta 2013

Torstai

Väliaikatiedoituksia go fat go-sta..

Maanantaista asti oon siis pääsääntöisesti noudattanut sitä ruokavaliota.
Olen ottanut esim. päivällisellä vähän lisää kalaa, syönyt vesimeloniviipaleet pois pilaantumasta :)
Eli pienimuotoista joustamista on ollut, mutten kaikki ylimääräiset napostelut on nyt jäänyt kokonaan pois.
Töissä juon muutenkin vettä aika runsaasti, mutta nyt olen tietoisesti sitä vielä lisännyt. Säännöllisyys ja oikeat ruokalajit ovat siis tehneet tehtävänsä, koska tähän mennessä on pudonnut jo melkein kolme kiloa!

Siitä mä tykkään tosta ruokavaliosta, että voi itse valita mitä kasviksia syö ja syökö mieluummin kanaa vai kalaa. Saa itse vaikuttaa paljon. Jos ohjeet olisi tiukemmin säännöstelty, uskoisin että tylsistyisin nopeasti.

Mulla olisi vielä muutama viikko töitä, jonka jälkeen alkaa kauan odotettu kesäloma :)
Ajattelinkin, että voisin noudattaa tätä ruokavaliota sinne loman alkamiseen asti.
Sen jälkeen aion nauttia hieman trooppisemmista mauista ja maisemista :)

Viettäkää mukava päivä tänään :)

6 kommenttia:

  1. Vautsi! Upeaa tulosta tulossa!

    Itse oon tykännyt noista Jutan ruokavalioista, niillä saa oikeesti syödäkin ja laihtuu. Tosin kyllähän se nälkä joskus tulee mutta kun ei anna sen häiritä niin hyvin selviää!

    Tsemppiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ei ole kyllä tullut kertaakaan sellanen olo, että joutuis kituuttelee ku ois niin nälkä. Ylimääräiset mieliteot sen sijaan välillä kolkuttelee :) kiitos tsempeistä!

      Poista
  2. Jes, sieltä se reilu pudotus sullekin tuli, mahtavaa! Mulla on nyt paino junnannu useamman päivän samassa, mutta kyllä se -2,8kg/viikko on ihan hyvä ;) Välillä vähän kyllästyttää, kun esim. tekis mieli hedelmiä muttei saa.. :/ Mutta yritetään jaksaa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee, hienoa. Hyvä me! Mä oon juonut kahvissa maitoa aamuisin, syönyt vesimelonia ja jopa ne kananmunan kielletyt keltuaiset ;)

      Poista
    2. Enkö ookki! Oon aina ollut vähän rebel ;)

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)