maanantai 19. elokuuta 2013

Potut pottuina


En ole koskaan ainakaan myöntänyt itselleni olevani sohvaperuna..heh!
Mutta mä rakastan meidän sohvaa :) Meikkaan sohvalla, luen, neulon, surffaan netissä, syön siinä aamupalan, usein myös ruuan jos yksin syön, jne..

Vielä vuosi sitten tykkäsin ottaa sohvasta selkätyynyt pois, jotta siinä olisi paremmin tilaa oleskella.. Kyllä mä nyt mahdun olemaan siinä todella hyvin, eikä tarvitse ottaa tyynyjä pois!

Tajusin sen eilen, kun istuin sohvalla jalat ns. 'lootusasennossa' ja tilaa olisi ollut vaikka muille jakaa..

Tämä on taas niitä arjen pieniä iloja :)

Viime viikon liikunnat:
Ma rauhallista käveyä 2.6 km
Ti pyöräily 13.2 km
Ke -
To pyöräiy 16.7 km
Pe -
La -
Su pyöräily 4.8 km

P.s. omistaako joku muuten askelmittaria? Suosittelisitko? Mua kiinnostaa, että paljonkohan esim. työpäivän aikana tulee käveltyä. Luulen, että jäisi käyttämättä parin kerran jälkeen..?

4 kommenttia:

  1. Mä oon kans miettinyt tota askelmittarin hankkimista... niissäkin on vaan niin monen tasosia, et mikä sit on luotettava? Just esim. työpäivän aikana otetut askeleet olis mielenkiintosia. :)Ne kuuluisat tsemppaukset loppuun!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä. Luulen, et mulle kyllä riittäisi ihan "halpis" versio. Sais vähän edes suuntaa-antavan arvion :)

      Poista
  2. Mä pidän sillon tällön askelmittaria et tietää paljonko suurin piirtein pitää liikkua siihen minimiin eli kymppitonniin. Edellisessä työpaikassa tulikin askelia parhaimmillaan 15000 päivän aikana mut vaihteli hirveesti. Suosittelen kyllä kokeilemaan ja mun mielestä kannattaa ostaa kunnollinen mittari ni siitä on iloa pitkän aikaa. Ne halpikset ei mittaa kunnolla ja hajoaa helposti.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiitti vinkeistä! Kuulostaa hurjan isolta määrältä tuo mitä oot kävellyt pelkästään töissä, hui :) hyötyliikuntaa :)

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)