sunnuntai 12. toukokuuta 2013

Rystyset punaisena

Lauantaina oli taas niin mieletön combat-tunti :)
Ohjaaja on ruvennut mixaamaan ohjelmaa. Yhdessä vaiheessa oltiin ringissä ja lyötiin sivukoukkuja.

Ohjaaja oli ringin keskellä ja tuli mun eteen pitäen käsiä edessä ja käski mun osua niihin.
Vähän mietin, et miten ihmeessä mä viitsin sitä lyödä..
Mut se huusi ihan täysiä mikrofooniin "Saa osua!". Rohkenin sitten iskemään.

Se oli ihanaa! Mieltä vielä kohotti ohjaajan kehut mun iskuista. Jestas, mitkä energiat sain siitä!
Ja tuli kauhee himo kokeilla nyrkkeilysäkkiä, mutta ei sellaista meidän salilla ole..

Lauantaina ohjelmassa oli myös vähän kevyttä herkuttelua ja terassikauden avaus. Kolmeen drinksuun kuitenkin jäi mun nestepitoiset herkut..


Tämän viikon liikuntasaldo:
Olipa makiata, mutta hyvvää!
Ma kävely-hölkkä lenkki 8,3 km
Ti kävely-hölkkä 6,9 km
     body&core
Ke combat
To kävely-hölkkä 7,3 km
      crosstrainer 25 min
      jumppa
Pe
La combat
Su pyöräily 4,9 km
     kävely-hölkkä 7 km

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)