lauantai 4. toukokuuta 2013

Päivän pirityksiä

Heips pitkästä aikaa :)

Välillä painon pudottaminen voi "projektina" olla aika rankkaa ja raadollistakin..
Mulle tärkeää arjessa on pienet asiat, jotka piristävät ja auttavat jaksamaan.

Yritän muistaa joka päivä, että vaa'assa näkyvää lukua tärkeämpää on hyvä olo, mikä tästä elämäntavasta tulee.

Puhdas koti on mulle tosi tärkeetä. Varsinkin, jos siellä on tuoreita kukkia ja sängyssä puhtaat lakanat.
Muistan, kun olin lapsi niin äiti kävi välillä iltaisin puistelemassa mun peiton ulkona. Oli ihanaa saada raittiilta ilmalta tuoksuva, viileä peitto päälle. En ole varmaan koskan nukkunut sikeämmin.
 Mua jos yksi asia stressaa, se vaikuttaa aivan liikaa kaikkiin muihinkin asioihin. Eli, jos koti on kaaoksessa, myös mun mieli on aivan yhtä sekaisin :)

Enkä ole varmasti ainoa, joka saa valtavasti energiaa auringosta ja valoisista päivistä.

Mun päivän suunnitelmiin kuuluu kohta alkava combat, lyhyt työpäivä ja sitten ulkoilua ja hyvää ruokaa :)

Tästä päivästä onkin luvattu (ainakin tälle seudulle) tähän asti kevään lämpimintä päivää.. joten nautitaan siitä.

Hyvää viikonloppua!

2 kommenttia:

  1. Puhdas koti ja puhtaat lakanat! Ihanuutta. Me siivottiinkin eilen koko koti. Kyllä siinäkin tulee liikuttua... Mukavaa viikonloppua!

    VastaaPoista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)