sunnuntai 10. helmikuuta 2013

Viikkokatsaus

Tällä viikolla parina päivänä mulla oli voimat täysin kadoksissa! Töiden ja jumpan jälkeen en jaksanut todellakaan tehdä yhtään mitään, vaikka hommaa olisi kyllä ollut.

Yhtenä aamuna ostin jopa ostamaan sokerittoman Red Bullin, vaikka periaatteessa olenkin vähän energiajuomia "vastaan" :) Olikohan siinä plasebovaikutusta, tai sitten se kyllä piristi mua :)
Tyytyväinen kuitenkin olen, etten jättänyt väliin liikuntakertoja.

Lauantaina ihanat ystäväni tulivat viettämään meille iltaa. Toivat vielä kaksi kassillista herkkuja mukanaan! Pääasiassa herkuteltiin juustoilla, pähkinöillä, hedelmillä, kuivatuilla kasvislastuilla. Olin tehnyt meille myös kasvispitsaa ja salaattia.

Aamulla vaaka näytti vain 400g enemmän, kuin edellisenä aamuna. Yllättävää, vaikka illalla oli todella ähky-olo. Varmasti punaviinikin vaikutti siihen oloon..

Tällä viikolla oli siis se rento viikko syömisen suhteen, josta aiemmin kerroinkin.
Olen nauttinut ja hieman herkutellutkin. Olen syönyt jotain jos on siltä tuntunut. Paino on kuitenkin pyörinyt samoissa lukemissa kuin aiemminkin. Eli en siis kamalasti "retkahtanut" :)

Ma -
Ti juoksumatto 20min
    crosstrainer 20min
Ke combat
To fix- jumppa
Pe -
La combat
Su fix-jumppa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)