maanantai 25. helmikuuta 2013

Melkein!

En ihan päässyt sitten helmikuun tavoitteeseeni..eli 80 kiloon.
Tänä aamuna paino oli 83.8 kg, aika lähellä kuitenkin :)

Maaliskuun tavoitteeni sitten voisikin olla, että pääsisin sinne 7-alkaviin lukuihin ja pysyisin kanssa siellä! Sehän voisi olla ihan realistisesti ajateltu. Ihan älytöntä ajatella, että se normaalipaino lähestyy pikkuhiljaa. Siis pikkuhiljaa todellakin, kun musta tuntuu, että helmikuun aikana en ole oikein tuloksia saanut aikaan. Kovasti olen kyllä liikkunut, mutta syömisten suhteen todellakin olisi parannettavaa. Oon laiskistunut laittamaan itse ruokaa. Töihin olen ostanut valmisruokia, kasvissosekeittoa yms. Maaliskuu on nyt mun niskastaottamisen-kuukausi!

Oksennustaudin siis selätin onneksi nopeasti. Lähti melkein yhtä nopeasti, kuin tulikin. Olo oli todella voimaton, joka paikkaan särki jo kolotti. Mutta tänään olin jo normaaliarjessa kiinni. Kyllähän se hieman harmittaa, että vapaaviikonloppu meni sitten sairastaessa. Elämä on. (inhoan tota sanontaa, ja nyt käytän sitä itse ?!)


Aurinkoista viikkoa kaikille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)