sunnuntai 7. lokakuuta 2012

Täydellinen sunnuntai

Tänään oon kyllä katsellut maailmaa vaaleapunasien lasien läpi (no en siis oikeesti..:)

Ihanan aurinkoinen, syksyinen aamu alkoi sauvakävelyn merkeissä.
Paino oli tänä aamuna tasan -10kg!!! Eli 96,1.
Ja mun blogia on käynyt ihmiset lukemassa ja kommentoimassa. Ihan uskomatonta, oon niin iloinen! Mä saan muiden blogeista tosi paljon energiaa ja voimaa jatkaa tätä omaa "projektia".

Henkilökohtaisesti mulla ei ole kaveri/tuttavapiirissä ketään henkilöä, joka olisi samassa tilanteessa tai keltä saisi ns. vertaistukea. Tästä elämänmuutoksestani ei edes tiedä kuin ihan lähipiirini. Ja oikeestaan ihan senkin takia, että he ymmärtäisivät ettei tarvi ruveta tyrkyttämään herkkuja tms.

Poikaystäväni sanoi yksi päivä, että "on sulta kyllä maha hävinny." Vau, normaalisti tostahan voisin vetää herne-maissi-paprikat nenään, mutta tällä kertaa vastasinkin "nii onki, kiitti".

2 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kiva blogi, jään seuraileen etenemistäs. :) Painoakin sulta on lähtenyt jo ihan huima määrä!
    Jos sua kiinnostaa, niin tuu vastavierailulle:
    jokunenliikaa.blogspot.com

    VastaaPoista
  2. Kiitos kivasta kommentista! Menenkin heti vierailulle sun blogiin :)

    VastaaPoista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)