tiistai 12. marraskuuta 2013

Vielä täällä :)

Viime viikolla oli yhteensä vain kaksi liikuntakertaa..
Ma -
Ti jumppa
Ke -
To jumppa
Pe -
La -
Su -

Ei kyllä hyvältä näytä..  Tälle viikolle olen varannut enemmän tunteja.
Töiden lisäksi olen alkanut opiskella, joten se vie luonnollisesti mun aikaa. Vaikkei sen pitäisikään olla tekosyy, mutta kyllä se vaan todellisuudessa aikaa vie.

Paino pyörii samoissa lukemissa, ei ole ollut laskua eikä nousua.
Tuntuu hullulta, että vain reilun 10 kilon päästä olisin tavoitteessani, mutta jotenkin se tuntuu niin kaukaiselta ja vaikealta saavuttaa. Välillä on jopa "huono omatunto" että en nyt tee aktiivisesti mitään sen eteen, että vielä laihtuisin. Vaikeaa näköjään pitää ajatuksia kasassa :)

2 kommenttia:

  1. Oon huomannu että pieni tauko koko touhusta tekee hyvää, sit jaksaa taas (ehkä) uudella tarmolla ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä, olen samaa mieltä. Vuoden kun on tarkemmin kirjannut ja tarkkaillut päivittäin syömisiään, niin se mua eniten "tökkii" tällähetkellä. Onneksi into liikuntaan ei ole hiipunut kokonaan :)

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)