keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

Tyhjää lyö..

Mulla on selkeesti nyt joku kauhea kynnys kirjotella tänne mitään.
Mitään erikoista ei ole tapahtunut.
Edistystä ei ole tapahtunut.
Takapakkia, eikä repsahduksia ole tapahtunut..

On tänne tullut pari uutta lukijaakin, ihan huono omatunto tulee kun en tänne mitään kirjottele..

Eipä olekaan tässä ollut oikein muuta kirjoteltavaa, kuin liikkumisien päivityksiä.
Pyöräilyn olen ottanut hyötyliikunnaksi päivittäin, kuten jo joskus aiemmin mainitsinkin. Työmatkojen kulkemiseen menee päivittäin 12- 15km, riippuen että käynkö samalla kaupassa/ jumpassa. Huomenna suunnittelin polkevani töiden jälkeen vielä tuonne yhteen ostoskeskukseen, jossa olen aina käynyt vain joko autolla tai julkisilla. Jollekkin kesämekolle olisi tarve..

Tänään kävin taas mun lemppari- tunnilla; combatissa! Loppupunnerruksien ja hooverin aikana aikamoinen hikilätäkkö kyllä kasautui siihen lattialle, toivottavasti kukaan ei liukastunut ;)

Yhtenä päivä pidin lettukestit ystäväni lapsen kanssa, käytiin myös keinumassa. Sen mielestä oli kuulema tosi hassua, kun aikuinen keinuu. Ai, eiks muut aikuiset keinu..?
Mä olin vaan niin innoissani, että taas vihdoin mahdun siihen keinuun, eikä lanteilta purista!

Eikä ne muut aikuiset siellä todellakaan keinunut tai leikkinyt lasten kanssa. Aika moni oli nenä kiinni kännykässä.. No, mutta niille nuo leikkipuisto-reissut on varmaankin jokapäiväisiä.
Mulle tuo oli harvinaista herkkua, täytyykin käydä useemmin keinumassa ;)

Ja okei, oli mullakin nenä kännykässä kiinni vähän aikaa :)

4 kommenttia:

  1. Hei!
    Käytkö bodycombatissa? Itselläni on suunnitelmissa jumpat tässä kesän (ja jatkossa syksyn) ajaksi ja listalta löytyy myös bodycombat. Onko kuinka rankkaa treeniä ja käykö paljon polvien päälle? Ajattelin aloittaa ensin 30min jumpissa ja testata selviinkö niistä hengissä ja sitten vähitellen siirtyä noihin hurjempiin :)

    Ja toki saa aikuiset keinua ja erityisesti pitää laskea mäkeä jätesäkissä talvella! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Combat on ihan mun lemppari, oon siitä tuolla joskus aikaisemmin kirjoitellutkin :) Aloitin viime syksynä ja käyn säännöllisesti kaksi kertaa viikossa. Kalorikulutusta ajatellen, niillä tunneilla kuluttaa eniten ja siltä aina tunnin jälkeen tuntuukin! Mulla ei kyllä ole polviin käynyt, mutta joissain ohjelmissa on välillä aika paljon potkuja tms.. Kannattaa vaikka vilkaista YouTubesta videoita, että tuntuuko se sun jutulta. Suosittelen kuitenkin ehdottomasti kokeilemaan. Meidän ohjaaja aina sanookin uusille treenaajille, että pari ekaa kertaa voi tuntua aikamoiselta haparoinnilta, muttei pidä luovuttaa. Mä ainakin olen jäänyt koukkuun :)

      Poista
  2. Munkin mielestä keinuminen on ihan parasta! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todellakin! Ja varsinkin nyt kun siihen keinuun mahtui paremmin kuin ennen :)

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)