torstai 10. huhtikuuta 2014

Kuopassa ollaan!

Pinaattikeittoako?

Ei, vaan avokadosmoothie!


Mulla on nyt joku ihan käsittämätön blokki painon pudottamisessa.
Joo, söin viimeviikolla aika huonosti ( pitsaa, sämpylää ja pullaakin tuli maistettua).

Maanantaina oli sellanen ketutus-fiilis, että jätin punnitsematta.. En halunnut kaivaa itselleni isompaa kuoppaa johon kaivautua..

Tällä viikolla oon nyt liikkunut mielestäni tosi hyvin ja polkupyöräkin on kaivettu esiin.
Kahtena iltana olen syönyt kourallisen pähkinöitä, muuten on mennyt hyvin.
Mutta paino?
Ei, ei sille tunnu nyt tapahtuvan mitään.

Ainakin olo on sellanen, että tekisi mieli pukea päälle vaan jotain väljiä, pitempiä paitoja ja tunikoita.. Eikä! Mun piti päästä pois niistä helvetin kaavuista. Ja varsinkin siitä olosta, että mun kuuluisi sellaiseen pukeutua..

Tajusin juuri, että viimeistään nyt olisi tehtävä korjausliike, jos haluaisin kesäksi edes hieman painoa pudottaa.

Kuulostaapa säälittävältä ruikutukselta, taidan vaan kaivata virtuaalista olalle taputtelua teiltä ;)

2 kommenttia:

  1. Tsemppiä, mä niin tiedän tuon tunteen. Nyt vaan vettä juomaan ja odottamaan, että kyllä se painokin laskee!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Varmasti tää on monelle niin tuttua! Ja niin raivostuttavaa! Lähdenkin tästä keittämään pannullisen teetä ja rauhoittumaan ;)

      Poista

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)