maanantai 17. joulukuuta 2012

Back to basics

Okei, normaaliarkeen palattu.
Maanantaiaamuinen punnitus takana, mittari näytti tulokseksi 87,2 kg!.
Tuo luku oli kyllä yllätys, koska viime viikolla en todellakaan tehnyt yhtään mitään liikuntaan liittyvää. Ja herkkujakin söin, kohtuudella kuitenkin.

Tuo -20 kg raja on kyllä todella lähellä, ihan mieletöntä.  En olisi kyllä uskonut kuinka "helposti" tämä on tähän asti mennyt. Toki töitä on saanut tehdä kovasti, mutta on se on ollut yllättävää ettei ole kertaakaan käynyt suurempaa painon pomsahdusta ylöspäin ja pahimmilta repsahduksiltakin olen välttynyt. (Nyt varmaan pitäisi koputtaa puuta..:)

Olen aiemmin ajatellut itsestäni, ettei mulla ole itseni suhteen ns. kuria, ja että olen enemmänkin "i go with the flow"-tyyppi. Sieltä rasvakerroksen alta on selkeästi kuoriutumassa määrätietoinen ja sisua täynnä oleva nainen.

Joulu alkaa lähestyä ja junamatka kohti itäisempää suomea alkaa lähestyä. Täytyy varmaan tavaroiden kantaminenkin ottaa ihan treenauksen kannalta, niin se sujuu varmasti sulavammin ;)

Jouluna aion ulkoilla, saunoa, nauttia takkatulen lämmöstä ja valvoa yömyöhään jutustellen läheisten kanssa. Niistä on mun joulu tehty!


Jouluista viikkoa teille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kysy, kommentoi, mitä vaan :)